فضای مجازی و جنگ نرم با متجاوزین

مبارزه با غارتگران دین و ناموس و عفت و ....

فضای مجازی و جنگ نرم با متجاوزین

مبارزه با غارتگران دین و ناموس و عفت و ....

پنج سوالی که خدا از ما نخواهد پرسید

پنج سوالی که خداوند از انسان نمی پرسد :
 ۵سوالی که خدا از ما نخواهد پرسید!!

۱- خداوند از تو نخواهد پرسید پوست تو به چه رنگ بود

بلکه از تو خواهد پرسید که چگونه انسانی بودی؟

 

2- خداوند از تو نخواهد پرسید که چه لباس‌هایی در کمد داشتی

 

بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر لباس پوشاندی؟

 

3- خداوند از تو نخواهد پرسید زیربنای خانه ات چندمتر بود

 

بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر در خانه ات خوش آمد گفتی؟

 

4- خداوند از تو نخواهد پرسید در چه منطقه ای زندگی می‌کردی

 

بلکه از تو خواهد پرسید چگونه با همسایگانت رفتار کردی؟

 

5- خداوند از تو نخواهد پرسید چه تعداد دوست داشتی

 

بلکه از تو خواهد پرسید برای چندنفر دوست و رفیق بودی؟

 

 

 

 
و باز تنهایی مرا دست به قلم کرد ...
می خواستم از تنهایی بگم، اما گفتی از رگ گردن بهت نزدیک ترم!

می خواستم از مردود شدن تو امتحانات بگم، اما گفتی من ستارالعیوبم!

می خواستم بگم پشیمونم ولی نمیدونم چیکار کنم؛ گفتی بیا که خوب

جایی اومدی!

می خواستم بگم پریشونم و بیقرار؛ پریدی وسط حرفم و گفتی من قلبتو

 

آروم میکنم ... الا بذکرالله تطمئن القلوب

می خواستم بگم کم آوردم، ناامیدو خسته ام؛ گفتی این درگه ما درگه

 

نومیدی نیست!

می خواستم بگم دیگه روم نمیشه صدات کنم و ابراز پشیمونی؛ گفتی

 

صدبار اگر توبه شکستی بازآ !

می خواستم داد بزنم و به گناهام اعتراف کنم؛ آروم گفتی: هیـــــــس ...

 

مطمئن باش بین خودمون میمونه!!

می خواستم بگم من لیاقت این بنده خوبتو ندارم؛ گفتی من صلاحتو بهتر

 

میدونم، به من اعتماد کن!

تو دلم داشتم می گفتم کاش آغوش مهربونتو داشتم، که دیدم دستای

 

گرمت زودتر از خواسته من باز شده ...

خــــــــــــــــدایِ مهربونم دوسِت دارم ...

 

 

همین!!  

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد