فضای مجازی و جنگ نرم با متجاوزین

مبارزه با غارتگران دین و ناموس و عفت و ....

فضای مجازی و جنگ نرم با متجاوزین

مبارزه با غارتگران دین و ناموس و عفت و ....

شعر منم قرآن

قرآن

سیمای قرآن در قرآن

منم قرآن ، منم قرآن ، منم پیغام جاویدان

 منم سرچشمه ایمان ، منم برنامه انسان

سرود عشق و امّیدم فروغ پاک توحیدم

 زدودم تیرگى ها را، به هر قلبى که تابیدم

منم قرآن ، بهار خرم گل هاى پاینده

 منم سرچشمه فیّاض و بى پایان و زاینده

به پا خیز اى مسلمان ، پرچم توحید برپا کن

 ز وحدت قدرت ایمان ، عیان بر اهل دنیا کن

منم نور افکن رحمت ، ز سوى آفریننده

 منم روشن گر بگذشته و اکنون و آینده

به ظالم آتش خشمم ، به عادل بارش جودم

 به کام مومنان نوشم ، به چشم کافران دودم

منم قرآن ، منم درمان هر درد و پریشانى

 منم سرمشق هر خیر و صفات نیک انسانى

به پا خیز اى مسلمان ، پرچم توحید برپا کن

 ز وحدت قدرت ایمان ، عیان بر اهل دنیا کن

چو رود از آبشار عرش رحمان تا شدم نازل

 بشستم تیرگى از جان ، ببردم گرد غم از دل


  

بیا یک دم تماشا کن ، گلستان محمد را

 نگر در آیه هاى من ، جمال آل احمد را

به فرق دشمن بى دین ، من آن شمشیر خونبارم

 منم قرآن ، که یارى چون حسین بن على دارم

به پاخیز اى مسلمان ، پرچم توحید برپا کن

 ز وحدت قدرت ایمان ، عیان بر اهل دنیا کن

بود هر آیه ام ، رمزى ز لطف رحمت داور

 به ایمان و عمل باشد، مسلمان از همه برتر

منم قرآن ، کتاب عشق و دانش و تقوى

 به حکم آیت عدلم ، ستم گر را کنم رسوا

منم در هر زمان مستضعفان را بهترین سنگر

 منم کوبنده بنیاد هر طاغوت عصیان گر

به پا خیز اى مسلمان ، پرچم توحید برپا کن

 ز وحدت قدرت ایمان ، عیان بر اهل دنیا کن

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد